10 narozeniny

18.03.2012 09:03

Posouváme se léty dál a zastavíme se na našich vlastních desátých narozeninách, dostaneme Pip - boy 3000 který někdo bude obdivovat, a někdo nás za něj terorizovat. Vezmněme si třeba Butche, rozmazleného "borečka", který na náš P-B (pip boy) začal kritizovat pro jeho datum výroby. Chvíli na to dostaneme sladký bochánek od staré paní Palmerové, který nám chce Butch sníst. Já osobně jsem vybral volbu "Vyser si voko Butchi" načež se na mně vrhnul a problém musel řešit strážník. Po chvilce nás náš otec poslal do nižšího patra za vědátorem Jonášem, ten nás sice z legrace okřikne, ale jak mu odvětíte, je už čistě na Vás. Za chvíli přijde náš otec a dá nám náš narozeninový dárek - vzduchovku. Nejdřív jsem si pomyslel, co kdybych udělal Butchovi dírku do hlavy, ale pak jsem si řekl že nebudu plácat diabolky a šel s tatínkem střílet na tři terče. Po prostřelení těchto terču se objeví radioaktivní šváb, kterého dostanete za úkol zabít. U jeho mrtvoli se s tatínkem vyfotíme a přesunujeme se dál do našich 16 let.